هورسانهورسان، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره

همسفر

روزی که فرشته کوچولو اومد

1391/11/19 18:36
نویسنده : مامانی
227 بازدید
اشتراک گذاری

هورسانه قشنگم ساعت 3 شبه و تو رو روی پام گذاشتم و تکونت میدم تا بخوابی گل خوشگلم

و به اون روز فکر میکنم روزی که فهمیدیم تو اومدی عزیزکمبغل

19 بهمن 90 یکی از قشنگترین روزای زندگی منه گلم ، من و بابایی بعد از 2 سال زندگی شاد و آروم احساس کردیم وقتشه که برای باقی زندگیمون یه همسفر داشته باشیم قلب

من طاقت نداشتم 30 روز صبر کنم و بعد از 29 روز بیبی چک خریدم و دیدم بلللللللللللللللللللللله دو تا خط و این یعنی یه کوچولو تو راهه!

نمیدونی چه حسی داشتم اشک تو چشام جمع شده بود باورم نمیشد فوری به مادرجون زنگ زدم و گفتم

آخ چه روزی بودخیال باطل

بیبی چک رو با یه عروسک که چند ماه قبل خریده بودم( همش چشمم دنبالش بود!) گذاشتم روی اپن ، بابایی از سر کار اومد و دیدم  زل زده به بیبی چک و با تعجب پرسید مثبنه و منم این شکلی نیشخند گفتم بله!

کلی ذوق کرد . . . . . 

و این گونه قصه آغاز شد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان حسین جون
21 آذر 91 11:34
سلام خدا کوچولوتونو براتون نگهش داره ایشالله که بتونین خاطرات خوبی رو تواین وبلاگ براش ثبت کنین
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به همسفر می باشد