هورسانهورسان، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره

همسفر

تنبلی بسه !

1391/9/20 2:26
نویسنده : مامانی
166 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره مامانی نوشتن وبلاگتو شروع کرد عزیزم ببخشید که اینقدر دیر شد کم کم همه چیزو برات مینویسم 

( البته اگه بذاری! نیشخند )

الان بیدار شدی و داری دست و پاهای کوچولوتو تکون میدی خوشگلمبغل

و مدام پستونکتو میندازی و دوباره میخوایش!ماچ

گذاشتمت روی پام و دارم تکونت میدم  سرم از بی خوابی گیج میره و تو وروجک سرحالی و قصد خوابیدن نداری گلمهیپنوتیزم

خستم ولی هر لحظه با تو بودن رو دوست دارم و خدا رو شکر میکنم که تو گل خوشگلم رو به ما داده 

آخ داری سکسکه میکنی بغل عزیزم وقتی تو شکم مامان بودی هر روز سکسه میکردی و من و بابا کلی کیف میکردیمقلب

این زبون کوچولوتو اینقدر بیرون نیار  میخورمشاااااااااااا !شیطان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

شقایق..مامان اوینا
21 آذر 91 19:22
مبارک باشه وبلاگت عسیسم و مامان جون در نگارش خاطرات ادیب و با حوصله من که تنبلم برا خاطره نویسی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به همسفر می باشد