هورسانهورسان، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره

همسفر

کدو قلقله زن!

1392/3/11 3:43
نویسنده : مامانی
564 بازدید
اشتراک گذاری

یکم بزرگتر بشی داستانه کدو قلقله زن رو برات تعریف میکنم گلم

اولین غلتت رو 21 بهمن پارسال وقتی خونه باباجون بودیم زدی و با جیغ من دوباره برگشتی و از ترس گریه کردینیشخند خب چه کار کنم هیجان زده شدم دیگه 

یه مدت فراموشش کردی و بعد دوباره . . . 

و امشب از ترس افتادنت از روی تخت استرسدیدم بهتره که روی زمین بخوابیم ، البته  اینو هم بگم که بدجور تو خواب جا به جا میشی و تویه تخته خودت که میذارمت چون جایه کمتری برای وول خوردن داری نق میزنی و مجبور شدم بذارمت پیشه خودم با کلی بالش دور و برت و حالا هم که رفتیم رو زمین

همین الان نق زدی و رفتم دیدم اینقدر غلت زدی تو خواب که رفتی رو قالی مثل اینکه بازم باید دورت بالش بچینمنیشخند علاوه بر غلت زدن 180 درجه هم میچرخی 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مهسا
11 خرداد 92 8:09
مامان رايان
11 خرداد 92 15:11
اوخي عزيزم . رايانم دقيقا اينطوره و ما خيلي وقته رو زمين ميخوابيم اخه خيالم راحتتره و وقتي بيدار ميشم رفته پايين پاي من
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به همسفر می باشد